Bewust omgaan met werkdruk

 

 

Training Persoonlijke Effectiviteit

Persoonlijke Effectiviteit training, van 2goBeyonD door Barbara Dik-Visser. Inzicht in drijfveren en talenten, effectiever handelen en zelf de regie nemen.

Als organisatie wil u de kwaliteiten en persoonlijke kracht van iedere medewerker optimaal benutten. In een maatschappij die steeds hogere eisen stelt en waar alles steeds sneller en beter lijkt te moeten is dat echter een lastige opgave. Medewerkers hebben bijvoorbeeld moeite met de hoge werkdruk, blijven hangen in ‘de waan van de dag’, vinden het lastig om om te gaan met organisatieveranderingen of hebben de neiging om zich te focussen op wat anderen zullen denken, vinden of verwachten. Met als gevolg: ineffectiviteit, disbalans en stress.

Dat kan anders! Hoe zou het zijn als uw medewerkers inzicht hebben in hun eigen drijfveren, hun kwaliteiten echt benutten, effectief keuzes maken en zelf de regie nemen in hun werk om optimaal uit de verf te komen?

Voor wie?

De training is bedoeld medewerkers en managers die zichzelf nog wel eens 'kwijt raken' in het werk, het lastig vinden om te gaan met hoge werkdruk of organisatieveranderingen en/of moeite hebben met het maken van de juiste keuzes in werk en leven. 

Inhoud

In deze training krijgen uw medewerkers aan de hand van verschillende oefeningen inzichten en praktische handvatten om anders te denken en te doen. Ze leren effectiever te functioneren door te vertrouwen op hun eigen drijfveren, talenten en kwaliteiten. Ze vinden de antwoorden op vragen, zoals: Waar heb je invloed op en waar niet? Waar wil je voor staan en gaan en waar stel je grenzen? Hoe kun je je kwaliteiten en talenten daarbij optimaal benutten?
De training stelt uw medewerkers in staat om - ook in situaties van stress - effectiever te handelen en zelf de regie te nemen.

Praktische informatie

De precieze inhoud en duur van de training wordt afgestemd op uw vraag en behoefte.  
Locatie: Deze training wordt in company of op locatie gegeven.   
 

Meer informatie?

Neem contact met me op.